tisdag 30 mars 2010

VÅR!

Natten har som vanligt varit kanon! Han åt vid 03 och sen igen vid 06, jag ammar när jag ligger ner på natten så jag fortsätter bara att sova nästan. När han är klar får han ligga i sin vagga igen..
Idag är Ida på dagis, jag tror hon behövde träffa sina kompisar igen :-) Mackan åkte precis ner till gymmet så jag och lilleman ska snart göra oss iordning för att gå en promenad. Planen är att möta upp Marcus för att uträtta lite ärenden på stan. Vädret är ju dessutom heelt fantastiskt nu!
Känns så skönt att ha fått en liten vårbebis. Tänk om vi skulle haft i november som Ida föddes i, med all denna jä**a snö som varit. Hade ju inte kunnat ta oss fram med vagnen nästan..

Nej nu ska Viggo få lite mat sen blir det promenix :-)
Jag har haft turen att gå ner i vikt ganska snabbt denna gången också, men än så finns det att ta av, så nu jäklar ska vi snart börja bränna ;-)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: