måndag 17 maj 2010

Gött d e!!

Så jäkla skönt! Jag orkade mig ut i spåret idag också fast det satt långt inne.. Jag vet ju hur gott det känns efteråt. Och idag gick det så bra! Jag kände mig pigg och det kändes också att det nu börjar bli lite lättare. Annars har dagen varit ganska lugn. Ida har varit hemma från dagis, var lite febrig i helgen plus att Marcus jobbade både nu i helgen och ska göra imorgon igen. Han kände därför att han ville vara med henne idag, kan man ju förstå..En dag utan Ida gör ju att längtan blir stoor..

Nu är Mackan o tränar och jag tänkte lägga mig o slökolla lite på tv. Känner mig ganska trött..

Hej hopp!

Glömde ju berätta också att mitt fina armband som jag beställde förra veckan kom idag, och det var såå fint! Jag är jättenöjd :-) KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: