måndag 23 augusti 2010

Lääänge sen!

Haha, så var det med den bloggen...Ett skämt. Som vanligt med mig tycker jag att saker är roliga någa gånger sen tröttnar jag.
Men jag gör ett nytt försök.
Sommaren börjar lida mot sitt slut :-( Men den har varit riktigt underbar! Vädret har det väl varit sisådär med, men den har ändå varit mysig..

Behöver väl kanske inte nämna varför, en självklart är det för att jag har min underbara lilla familj! Marcus har varit ledig nästan hela sommaren så vi har haft så mycket tid ihop.. Har inte gjort något större. Blev en resa till Danmark, vi har byggt uterum (VÄRLDSKLASS) hihi, varit på ett bröllop, umgåtts med nära o kära (det är det absolut bästa, ÄLSKAR verkligen att vi har så mycket fina människor runt omkring oss!

Jaha och vad händer nu framåt? Imorgon blir det ett besök till frisören. Sa förra vecka att nu ska jag inte klippa mig på länge, jag vill ha långt hår! Haha gick väl sådär.. Jaja, en toppning i alla fall, det måste klippas igenom. På onsdag åker jag o lilleman ut en sväng till en jobbarkopis och hälsar på. Hon har också precis fått en liten :-) På kvällen blir det lite mat på Harrys med jobbet. Kul att de ringer när det händer något, då tycker de ju om mig ännu :-)

På torsdag smyger vi igång med Idas dagisvistelse. Jag tror hon längtar tillbaka nu faktiskt. Nästa vecka börjar hon på riktigt.. Min lilla stora tjej.. Oj vad det händer mycket med henne nu. Hon är heelt underbar! Hon bara sprudlar liv! Tänk att man kan känna så mycket kärlek!! Och Viggo sen.. Vet inte om det finns andra bebisar som han. Jag kan, tror jag, räkna på en hand så många gånger som jag hört han skrika.. Jag skojar inte! Okej, kanske på två händer hihi
(Typ om jag inte är tillräckligt snabb med att ta fram tutten på natten, eller när han fått vaccinsprutan..) Han är bara glad! Och Underbar!

Nej, nu ska jag nog sluta, annars har jag ju inget att skriva om imorn ;-)

KRAM

PS. Kilklackar, är det fult?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: