tisdag 24 augusti 2010

Regn!!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Idag är det fiskgratäng som står på schemat. Macke åkte precis iväg och ska köpa en GPS.. Har funderat på en sån länge och när vi var iväg till Danmark sist slutade det nästan med att vi vände och åkte hem till sverige igen när vi irrat omkring runt runt och runt igen... Så! Nu var det dags.

Barnen ligger och sover middag. Är så skönt när de är lite synkade med det..
Ja inte mycket annat är det som händer. Om några timmar drar jag mig ner mot stan för att klippa mig. Får se om jag inte regnar bort bara. För fy #%¤ vad det regnar, åt alla håll dessutom.

Lägger in något kort då och då så att det blir lite roligare.. Är ju så tråkigt med bloggar som inte har några kort. (inte för att jag tror att någon läser men ändå) Dock är det inte nya kort. Vi har köpt en systemkamera och jag har inte hunnit (läs: orkat hihi) lägga över de kort jag tagit. Det är ca 1000 st, så det tar nog ett tag tror jag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: