lördag 11 september 2010

Lördag!

Lördag! Godis! Haha :-) För det äter jag ju bara då.. säkert!
Lite senare kommer Sandran med familj. Ska bli mysigt! Blir nog att det bjuda på en god kycklingrätt tror jag. Och såklart lite gottor :-)Kanske lite viiiin..Vore gott!
Annars händer det inte så mycket idag. Ida ligger ute i vagnen och sover. Hon och Viggo löste av varandra idag med sovandet. Han tog förmiddagen, sov bara 2,5 timma hihi
Nu tror jag att vi fått hittat ett datum till Ullared. Kul! Verkar som HELA La maffia kan åka med! Tiden räcker liksom inte riktigt till känns det som. Nu när alla har familj så är det lite svårt att få till det. Med att träffas menar jag :-) Men..Vi håller tummarna att ingen blir tvungen att avstå. Den 23 smäller det :-) Morgan du jobbar väl?

Kram



Jag och Ida på sommarlandet i Danmark i somras

1 kommentar:

  1. Blev det mycket viiiin? :) Jag har börjat med en inköpslista till Ullared..det skall bli sååå kul, roadtrip here we come! :D

    SvaraRadera

Kommentar: