tisdag 7 september 2010

hcjlö (Ida)

Danmark blev av och det gick jättebra! Det var verkligen jättemysigt! Jag har dock otroligt svårt att förstå danska men jag tycker det är så mysigt att umgås, och så var vädret kanon. Idag har Ida varit på dagis...Så både jag och Marcus passade på att sticka ut och springa. Så skönt! Speciellt när det var över ;-)
Jag ställde mig på vågen i morse och det var riktigt trevligt :-) Jag har gått ner alla mina kilon och 2 till! ! Det känns riktigt gott! Fast magen är allt kvar. Men jag får väl inse att det kanske kommer att vara så.. Jag unnar mig ju en del trots allt haha

Pratade med Sandra idag om en tur till Ullared. Det ska bli riktigt kul.. Ska fråga Kiki och Eve oxå. För vad är en resa dit utan HELA maffian?? (Nu är allt riktigt kul och riktigt mysigt. Visst är livet underbart :-))Jillsan vill säkert med oxå, får fråga.. Men hur ska vi få plats med alla saker tro om hela bilen är full i brudar?
Jaja I-landsproblem...

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som springer! =) Jag borde börja igen, då man mår mycket bättre av att motionera!

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat ta mig ut och gå långa prommenader, springa väntar jag lite med :) Duktig du är!!! Själv har jag 4kg kvar till nästa "belönings checkpoint" hahahhaah då ska jag fira med nya kläder igen :)
    kram

    SvaraRadera

Kommentar: