tisdag 5 oktober 2010

! ! !

FAN! FAN! Varför skulle jag ringa?? Nu har jag I-landsproblem igen. Vet inte om jag ens vågar skriva det här. Är jag en Shopoholic? Nej. Jag känner inte det. Eller? Men jag ringde till Din sko för att bara få höra att de inte fanns. De svarta skorna som jag vill ha. Åhh, i vanliga fall har man ju inte tur när det gäller sånt så jag tänkte att om jag ringer och får höra att de inte finns och tyvärr inte kommer få in dem igen heller, så kanske jag kan släppa det. Så. Jag ringde. Och ja, de fanns! Hon hade precis fått in en retur, i min storlek.. M kommer döda mig. Eller ja, inte döda mig. Ni fattar! Jag kan inte köpa ett par till skor. Eller. Kan jag? ÅHHHHHHH

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, bare köp Karin, bare köp... Dödar han dig så har du i alla fall två par snygga skor som nån kan ärva!

    SvaraRadera
  2. Håller med hon ovanför, om du tar stl 40 så kan jag ärva dem :) När man väl hittar skor som man vill ha så är det bara att slå till. Om du slår ut det på ALLA månader i ditt liv så blir det inte ens ett par/månad.

    SvaraRadera
  3. Goa ni!! Ja vi får se vad som händer..Har lagt undan dem till imorgon. Men de skulle som sagt inte komma in igen och så chansar jag och ringer. En retur. I min storlek. Jag som redan trodde på ödet =) KRAM PÅ ER!!

    SvaraRadera

Kommentar: