tisdag 5 oktober 2010

Idag har vi varit en sväng i skogen hela familjen. Jättemysigt! Tog med oss några bullar från igår och satte oss o fikade =)
Annars har det inte hänt så mycket. Ida har varit på dagis, M varit på möte och jag och Viggo bara varit hemma och myst. Det har inte hänt ofta kan jag säga. Stackars mina barn som har fått sig en sån rastlös mamma.. Men det var riktigt gott! Var förresten iväg en liten sväng till doktorn med lilleman =( Han har en sån fruktansvärd hosta. Stackars min lilla snutt. Ida hostar också mycket, en såndär otroligt jobbig hosta som sitter långt ner i bröstet. Hon kan man ju i alla fall ge hostmedicin, vet inte om det hjälper så mycket men =( I alla fall så visste vi inte om vi kunde ge Viggo det när han är så liten.
Doktorn sa att det var nog bara en vanlig förkylning och att det snart skulle ge med sig. Ge han mycket vatten och hålla koll på att det också kommer ut i blöjan.. Usch jag var så himla rädd inatt när jag hörde hur det riktigt "hes" han var i bröstet, det rosslade verkligen. Kunde inte sluta tänka på om han hade RS! Jaja nu hoppas jag att mina små skruttar snart blir bättre! Imorgon ska vi ha en riktig familjedag, alla är lediga..MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: