söndag 10 oktober 2010

Fulländad Kärlek!

Jag häpnas varje dag över min fina fina barn! Hur har man lyckats?? (Fast när Ida har sina små utrott vet jag inte riktigt vem hon brås på..? Haha)
Ida är inne i en så go period just nu, om man bortser från hennes enormt starka vilja då vill säga haha. Men nu när hon pratar så mycket är underbart! Hon kommer med så många goa kommentarer, frågor, förklaringar och beskrivningar. Jag förstår inte var hon får allt ifrån?? Jag tror nog att de flesta andra mammor som har barn runt denna ålder förstår vad jag menar. Visst är dom underbara?!

Och hur hon är mot sin lillebror ska vi ju inte tala om. Hjälp! Inte i min vildaste fantasi skulle jag kunnat ens ana hur det skulle gå. Hon verkligen ÄLSKAR honom! Den kärlek som man ser nu mellan dom är magisk. Och jag är så otroligt stolt över att vara mamma till min magiskt underbara dotter Ida! Och Viggo med såklart! Ni är mitt allt!


Precis utanför BB.. Ida kan inte sluta titta på sin lillebror!


Kortet vi hade i tidningen...


Ungefär såhär sitter dom varje kväll.. *Kärlek*

1 kommentar:

  1. Syskonkärlek är helt underbart!! Det är verkligen en lycka att få vara mamma, även om man ibland behöver lite avlastning :)

    SvaraRadera

Kommentar: