lördag 9 oktober 2010

Nu börjar dagen lida mot sitt slut..och jag är trööött. Ska nog snart krypa ner under täcket. Idag har jag och barnen varit hos mamma och pappa, Macke jobbar =( Jag snodde med mig lillebror till Torpet för att införskaffa mig en mobil. Min är ju svart och jag MÅSTE ha en telefon! Efter många om och men. Och då menar jag MÅNGA om och men. För här har ni en tjej som har en såå stor beslutsångest. Jag brukar likna den med att jag nästan inte ens kan bestämma mig på mornarna om jag ska äta fil eller yougurt. Då kanske ni fattar. Jaja.
Jag hade i alla fall två små varelser på mina axlar. Den ena satt på den högra och sa "Välj nu en praktiskt och tålig telefon, den ska vara enkel att ringa o smsa på och du behöver verkligen inte kunna surfa med den!" På min västra axel satt det en liten jävul. Och han sa " Men Karin, KLART du ska ha en riktig rolig telefon med touchscreen, (stavas nog inte så jag vet) kunna surfjavascript:void(0)a med, ja leka med helt enkelt. Kom igen nu. Det handlar om ca 100 kr i månaden.." Och ja. Det bidde det sista alternativet. Känns jättebra! Nu ska bara allt "klaffa" med operatörerna. Har nämligen bytt. Blir säkert en massa extrakostnader =( Men vad gör det när jag gift mig rikt ;-)hihi

Nej nu ska jag sätta mig i soffan en stund med min nya Lover. Puss på er!!

1 kommentar:

  1. En så snygg mobil, jag har precis beställt en likadan... :)

    SvaraRadera

Kommentar: