söndag 24 oktober 2010

(Till Soffipropp;-)) Uppdate...

Lite dålig med att skriva.. Och inte är det bättre idag :-/ Jag är så trött. Mackes knä är skit! Men nu hoppas jag verkligen att det ska börja bli bättre. Han fick åka in igår eftersom det gjorde så ont. Visade sig, efter en ny operation, att det var 2! Artärer som låg och läckte. Skönt! Att de hittade något och kunde "fixa" det. Tänk om de öppnat upp och sett att det såg ut som det skulle. För då hade det verkligen varit något galet. Nu MÅSTE det ju bli bra. Eller?!

Igår var i alla fall en toppendag! För mig och barnen. Ida sov hos farmor och farfar på fredagen så där var hon hela lördag förmiddag också. Behöver jag säga tt hon Älskar att vara där?
Viggo tog sig en låång vila på 2 timmar och sen begav vi oss till Kapelle. Därefter vidare på ett mysigt kalas. När det började lida mot sitt slut styrde jag och Moa kosan till en ännu mysigare tjejfest!! Barnen fick vara hemma med farfar =) Tanken var kanske att jag och Moa skulle gått ut. Men som tvåbarnsmamma har man lite andra prioriteringar. Och hjälp vad skönt det var att få krypa ner under täcket när jag kom hem. Dessutom hade snälla Martin lånat ut sin lya. Så. Nybäddat och en hel natts sömn =) Me like!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen vankas det soffbyte och Ensam mamma =)

PÖSS

1 kommentar:

  1. Sedär ja, där kom det! ;) Men gud, jag förstår att du är trött efter allt detta hära... Får verkligen hoppas att de hittat "felet" nu så att han kan va back in business snart! Kramar!

    SvaraRadera

Kommentar: