måndag 25 oktober 2010

Sol ute, sol inne sol i sinne. Eller?!

Usch och blä! Idag är det ingen bra dag. Går bara runt och är irriterad hela tiden. Vet nog vad det grundar sig i. Försöker intala mig själv hela tiden att "det är inte mig det är synd om, det är inte mig det är synd om, det är inte mig det..." Självklart är det Marcus som måste ligga där och ha ont. Men ibland känner jag bara att jag vill skrika högt. Känner att jag inte orkar mer. Allt som måste tas om hand om, själv. Som tur är får jag mycket hjälp av mina nära. Men tyvärr är det ju inte samma sak som om Macke hade varit frisk... Jävla knä!!
Men allvarligt Karin. Tänk på hur grymt lyckligt lottad du är istället! Tänk på allt du har i din närhet. Underbar familj, underbara vänner. Till och med så skiner solen idag. Det du. Tänk så! Så, ja. Nu har jag bestämt mig. Jag ska vara glad!

1 kommentar:

  1. Ursch då, tråkigt att det skall krångla så med Macke!! Kram

    SvaraRadera

Kommentar: