onsdag 24 november 2010

Härliga härliga tider!

Idag har vi haft en riktig mysdag.. Är så glad att Marcus har det jobbet som han har! Känns som vi har så mycket kvalitetstid. de flesta har det ju så att pappan, oftast, kommer hem sådär vid 17, och då är det inte länge tills barnen ska lägga sig.. Men med det sagt menar jag självklart inte att "klanka" ner på någon annan, hur andra kan ha det. Men jag känner mig som sagt bara väldigt lyckligt lottad!

I alla fall, vi gjorde i ordning varm obóy och gick ut i pulkabacken. Dock gjorde jag en liiiiten felbedömning när det gäller att hålla avstånd till vissa saker, som tex en lyktstolpe!! Ja. Ni läste rätt. Jag, Karin Gustafsson åkte rakt in i en lyktstolpe! Eller ja. Det är ju inte riktigt sanning. Jag missade den precis men valde då att sträcka ut benet för att sedan få jä%¤6# ont! Dumt av mig? Jepp!
Ida tyckte dock att det var jättekul att ramla av..tills hon hörde sin mamma gråta. Då blev hon såå ledsen. Min lilla skrutt.. Men nog om detta puckade infall, jag vill helst glömma det. Är lite svårt dock eftersom jag numera går under smeknamnet "Lyktstolpen" här hemma =) Säger jag något dumt, tittar bara Macke på mig och säger "Men du.. Lyktstolpen.." Haha. Jag får väl bjuda på den antar jag..

Lite senare åkte vi ner till stan och åt lunch på Museet. Sedan fika och lek i det stora lekrummet. Riktigt mysigt!

En annan härlig sak som jag helt glömt av att berätta är ju att lilleman nu förstår hur man ska ta sig framåt. Han har börjat krypa =) Åh det är så roligt. Men hjälp vad han blir stor fort. Min lilla lilla prins! Undrar hur lång tid det nu tar innan han verkligen fattar hur man gör. För snart går det nog riktigt fort antar jag =)

Nej nu kallar sängen! Kram o natti!



För några dagar sen innan han "knäckte koden"

1 kommentar:

  1. Hehe, jag hade gärna sett när du fläskade in i den stolpen ;)
    Och vad skoj att han har börjat krypa, så stor han helt plötsligt blev!

    SvaraRadera

Kommentar: