lördag 20 november 2010

Oj då! Det bidde visst en resa =)

Åhhh!! Nu har vi bokat en resa! Kan inte fatta att det är sant!
Den 8 december drar vi till Egypten och det ska bli såååå jäkla underbart! Tänk att få lämna detta slaskiga väder för en underbar vecka med sol, bad och bara mysa med familjen! Om man vill åka denna tid på året fanns det inte så mycket att välja mellan. Om man inte vill (eller ja, det är klart man vill..) till Thailand osv. Då var det Egypten eller Kanarieöarna som det stod mellan.

Vi (läs jag) var inte jättesugen på Teneriffa.. Kan inte riktigt säga varför.. Har varit där tidigare och tyckte nog bara att det var sådär. Men Egypten har varken jag eller Marcus varit i så det kan vara kul att se. Sen blev det All Inclusive =) Det har jag också sagt att jag inte är så sugen på. Vi tycker ju om att se oss omkring en del när vi är iväg, åka på lite dagsutflykter osv, gärna prova olika restauranger. Men jag vill nog ändå prova det konceptet någon gång för att se hur det är. Lockar ju ändå lite att inte behöva bry sig om något =) (kring det alltså) och bara vara. Och när barnen är i de åldrarna som dom är i nu så känns det som ett ypperligt tillfälle att prova =) Hihi. Som sagt. Jag längtar!!!

Så här ser vårat hotell ut. Inte så dumt va?!


3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt!!! Jag vill också ut och reeeeesa. Ser inte så dumt ut. Jämför de bilderna med bilden utanför mitt fönster och, ja det ser liiiite mer lockande ut i Egyptien -:) kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad underbart!! Och det bästa av allt är ju att ni åker snart!! =)

    SvaraRadera
  3. Gud så härligt!! Att jag lyckades missa detta ;-) Vad heter hotellet? Var i Egypten? Tycker jag känner igen bilden men kan inte placera det.. Arbetsskadad som jag e blir jag nyfiken ;-D

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Kommentar: