måndag 22 november 2010

Tajörd

Nu är jag tröööött... Har varit en lång dag. Men bra. Körde Ida till dagis vid 9 och när lilleman började bli trött gick jag upp och la han. Han somnade direkt, och sov i 2,5 timme!! Jag Älskar dig Viggo men ibland är det så gott att du sover n stund så man hinner med sig själv lite.. Om man nu får vara lite egoistisk? Jag tror alla småbarnsföräldrar förstår. Och gör ni inte det så grattis till er! Jag hann i alla fall slinga håret, fixa naglarna, göra lite advendsfint, dammsuga, putsa 2 fönster och sitta vid dattan. Sen längtade jag allt lite efter att han skulle vakna =)

Nu ikväll har jag varit iväg på kurs. (kamera för er som missat detta)Så mycket att lära sig, skitsvårt dessutom. Har fått så mycket bra information men nu gäller det bara att kunna bruka det, hm. Svårt som sagt. Men kul!!

Nej nu somnar jag snart.. Natti natt


Från i somras när jag precis köpt kameran. Jag Älskar verligen detta sätt att ta kort på. Kontrasten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: