måndag 1 november 2010

Trött? Japp

Trött...trött...trött...trött...trött..trött...trött...trött...trött...trött...trött! Sa jag att jag va trött?! Jaja. Idag hoppas jag att Ida ska få klippa sig. Grannen är frisör och har erbjudit sig att klippa lite. Tror Ida tycker det kan vara kul. Hon hoppas även på lite rosa färg :-) Annars händer det inte jättemycket idag. Vi ska snart åka och hämta Macke på jobbet. Sen ska vi nog träffa Moa och Martin. De åker idag. Äckelpottor! Ikväll blir det "kurs med kurt" :-D Over and out. Fia: Shoppa nu riktigt mycket :-D och du, var nu snäll mot tanterna ;-)

1 kommentar:

  1. Jag drog en i håret, men du, hon förtjänade fanimej. (...så pekade jag på Camilla när tanta vände sig om). Nejdå, jag var väldigt snäll men jag såg flera som var på gränsen till sammanbrott. Hoppas kursen var givande och kom ihåg, Karin, det är du som är verktyget ;)

    SvaraRadera

Kommentar: