tisdag 26 oktober 2010

Hej hopp! Vet inte vad jag ska skriva. Lite segt att skriva mycket på mobilen... Därför blir det bara några få rader. Dagen har varit kalas! Öppna och Torpet med Fia och Harry. Jättemysigt! Sen var det dialogsamtal på dagis. Jag är så stolt över Ida! Mammas fina fina tjej! Imorgon vet vet inte vad som händer. Bara att vi ska till bvc vid 11. Hoppas det är fint väder så vi kan vara ute lite. På torsdag ska jag jobba igen förresten :-) så kul att de ringer! Och så kul att jobba lite. Saknar det lite faktiskt. Snart börjar skolan igen också ju. Herregud bara typ 2 månader kvar ju! Hjälp. Var har tiden tagit vägen?! Visst, det ska också bli jättekul men förmodligen ska vi ju inte ha fler barn så nu är det ju sista tiden hemma. Men jag går verkligen varit hemma länge nu. Med Ida var jag ju hemma i nästan 2 år och hann bara jobba 1 manad innan skolan drog igång... Nej nu ska jag gå och lägga mig. Är trött som vanligt! Kram och natti mina kära läsare ;-)

1 kommentar:

  1. Det blev inte bra väder, det blev rumpväder! Lycka te på jobbet hörru, Kram ;)

    SvaraRadera

Kommentar: