måndag 6 december 2010

Härligt det ska bliiii!

Nu börjar jag bli lite pirrig. Kan inte fatta att vi snart ska få komma till värmen! Känns som allt just nu kretsar om VAD man ska ha med sig. Herregud. Det är ju inte en sak. Speciellt inte när man har två små. Lillemans alla saker. Då menar jag typ det viktiga, matburkar, välling, gröt, vattenmugg, flaska, nappar, blöjor bla, bla bla. Ja ni ser. Inte ens nu kan jag sluta rabbla upp de olika sakerna. Dom bara snurrar runt, runt i mitt huvud..Livrädd för att glömma något. Men men, det går säkert bra.

Har fått skorna från Ellos nu förresten. Hmm... Är lite lite osäker på dom. Eller ändå inte. Som jag håller på! Orkar knappt med mig själv med all j"¤¤#a beslutångest som jag ligger inne med =( (brukar likna den med att jag knappt kan välja om jag ska ha yougurt eller fil till frukosten haha) Men jag tycker verkligen att de är skitsnygga!! Och ja. Jag har nog bestämt mig. De ska såklart behålls. Haha "nog" skrev jag MUPPMIG!

Jaja. Glöm nu inte att tänka på mig när ni slajdar omkring bland all jäkla snö!

PÖSS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: