lördag 4 december 2010

Jag och lilleman har varit och handlat lite färskt bröd. Så himla gott att äta det ibland! Nu sover han så då passade jag på att göra lite mys till mig och min man (läs blivande) hihi
Ida är ju med farmor och farfar även idag. Jag tänkte åka ner till loppisen vid 10 och kika lite. Ska inte ha något speciellt, bara kul att titta lite. Macke tycker dock att vi har tillräckligt med saker =) Men jag ska som sagt inte ha någgot..tror jag.. Det skulle vara om någon tvingade mig ;-) Fast det hade varit trevligt att springa på en fin sekretär av något slag. Till Viggos rum. Ida har en sån fin och jag skulle vilja att Viggo hade något liknande. Men det är ju ingen brådska med det. Han sitter nog inte där på ett tag ändå =)

Nej nu ska jag gå upp och väcka min Älskade..


1 kommentar:

  1. Det blir alltid som bäst när man inte ska ha något. Jag köpte ju inte något ;-)

    SvaraRadera

Kommentar: