lördag 29 januari 2011

Åhhh

Åhhh! Ligger här och kan INTE sova! Det bara snurrar runt i huvudet. Alla jäkla tankar. Jag har ju sagt, och jag tycker det fortfarande, att det är jättekul i skolan. Men. Det är så mycket just nu.
Dock har jag insett en sak. Jag har hittat sidor hos mig själv som jag inte riktigt visste att jag hade. Eller ja, det är väl inte riktigt sant. Jag har väl vetat om dem. Men nu är dom verkligen påtagliga. Jag är ett kontrollfreak... Jag är överambitiös... Jag sitter inne med sån otrolig prestationsångest... Jag vill så mycket. Men var finns tiden? Hur ska jag hinna allt?
Jag vet att jag sagt att ni ska påminna mig om vad jag sagt innan. Dock är det inte dom orden jag behöver höra nu. Utan hur jag ska bära mig åt.
Åhhh, allt bara snurrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: