lördag 22 januari 2011

Lite uppdatering...

Macke jobbar, Idaskrutt leker med bästa kompisen och lilleman sover.. Karin-time! Och inte nog med det. Idag är det även Karin-time hela kvällen och heela natten =)
Lite senare idag kör jag nämligen ut de små busfröna till mamma och pappa. Sen blir det hem igen och göra sig iordning. Ikäll är det nämligen dags för party. Ja ni hörde rätt. Party =)
Ska bli jätteroligt!! Sen när jag kommer hem nån gång till morgonen ;-) haha ska ag bara sova! Sova sova sova! Och dessutom länge Mmmmm. Nu vet jag att jag är ganska bortskämd med sovmornar, eftersom jag har den absolut bästa sambo man kan tänka sig. Men tänk, hela natten och sovmorgon. Det ni! Det går inte av för hackor.

Sen ska det bli kul att få klä upp sig och försöka göra sig lite fin. Har ju en tendens att snabbt som ögat, så fort jag har tillfälle, hoppa i mina mysbrallor. Hatar verkligen att gå runt i jeans när jag är hemma. Dock kan det lätt bli att man känner sig som en ja, jag vet inte vad. Men ska som sagt bli kul att bara få göra sig iordning. Kag tror till och med att jag ska måla naglarna =)

Så när jag kommer hem sen blir det H Ö G musik och ett kallt glas vitt =)

Ska kanske säga något om skolan också. Det är såå kul! Jag känner mig verkligen taggad. Dock börjar uppgifterna gotta ihop sig nu. Dom kommer från alla håll. Men eftersom denna kursen känns såppas rolig så är det ganska okej. Vi ska dessutom ut på Vfu nästa vecka. Kul! (Vfu = Praktik)

Första dan kändes det lite sådär. Jag kände mig som sagt ganska ensam. Alla hade/kände någon. Men. Jag har ju sagt. Och det står jag fast vid. Att det är bra att komma ny och inte känna någon. Då måste man ju liksom ta initiativ till att lära känna nya människor. Vilket jag tycker är så kul.

Förra hösten då jag började med Jillsan så ja, då hade jag ju henne. Vilket då var jätteskönt såklart. Men nu känns det som sagt väldigt bra.. Jag nästan längtar till skolan, haha, känn på den =)

2 kommentarer:

  1. Kul med utgång!! Hoppas du får en rolig kväll/natt! ;)

    SvaraRadera
  2. Du verkar nöjd med tillvaron just nu, så härligt att läsa!!! Hoppas du fick en lååång sovmorgon och en kuuuul kväll/natt! Kramar

    SvaraRadera

Kommentar: