torsdag 6 januari 2011

Its aliiiive!!

Hur mycket jag än försöker att börja skriva igen så händer det inget =( Känner att jag inte har tid..

Men som sagt, vi lever och har det bra. Lilleman har dock haft halsfluss, det var ju mindre bra.. Men nu är han i alla fall bättre och är sig själv igen. Han var en gnällig liten skrutt dom inte var speciellt nöjd, inte alls sig själv.. Vilket man kan förstå, stackars..

Idag har Ida istället haft lite feber, eller i natt i alla fall. Varit lite gnällig idag och då är jag så tacksam över att Marcus har det jobb han har!

Om två veckor börjar skolan och det ska bli såå kul! Jag är knäpp, jag vet. Men att få komma ut i verkligheten snart känns riktigt skönt! Jag klagar inte över att få gå hemma. Verkligen inte. Men jag har ju varit hemma en evighet nu känns det som. Hade ju ett inhopp i skalan värld förra hösten och jag tyckte verkligen att det var kul. Så. Ni kan väl påminna mig om det när jag klagar på hur jäkla sönderstressad jag är över allt plugg. För det vet jag att jag kommer att vara. Det hör liksom till.

Macke ska ju vara hemma ett halvår med liten och det kommer att bli så bra! Han har ju varit hemma mycket redan pga bra schema, men att få vara hemma och ha Hela ansvaret kan vara bra. Inte så. Nu låter det som jag tror att han verkligen behöver det, att han kanske inte "klarar" av det så bra här hemma annars. Och så är verkligen inte fallet. Han är en klippa!

Hoppas vi hörs snart igen!
PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: