torsdag 6 januari 2011

Håll i er =)

Nämen HEJ! Igen. Hihi. Jag tror jag har kommit på varför jag haft skrivtorka. Jag orkar inte lägga upp bilder. Tycker det tar sån tid. Därför har jag nu bestämt mig för att inte ha sån ångest (kanske inte ångest men..) och bara skriva. Let it flow liksom ;-)

Har en liten kille här som är helt sjövild. Sova, vad är det??! Inget han tänkt göra på ett tag tror jag. Alla föräldrar älskar sina barn. Det vet vi. Men älskar inte alla också att de lägger sig på kvällen. I tid. Jag behöver i alla fall den tiden på kvällen. När det bara är jag och Marcus. Och det är..tyst. Ladda batterierna kan man säga. Håller ni inte med?
Lite svårt med sovtiderna nu med Viggo. Han behöver kanske sova 2 gånger på dagen men det går liksom inte ihop. Han vaknar runt 7- 7.30 och då behöver han sova igen runt 10-10.30. Oftast sover han i 2-3 timmar, och om vi har tur, som vi hade igår klarade han sig fram till 19. Idag blev fallet inte så. Han sov 2,5 timme men var jäättetrött på em så vi la han i ca 40 min. Och Wolaaaa, nu pigg piggelin =)

Men jaja. Han är ju i alla glad. Med råge till och med ;-)

...............................
(istället för bild ;-))

2 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka för då får jag veta hur ni har det eftersom vi inte träffas så ofta=) Stackars lilleman, skönt att han är bättre =) Jag vet vad menar med att sovandet. När lillskruttan sover på dagarna sover hon såå kort på em kanske bara 30 min... Ändå får jag gå VARJE natt o ge henne nappen, hon somnar om igen men ändå, längtar tills hon sover en hel natt =) Ändå älskar jag henne såååå. Hoppas vi kan ses snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Strålande hörru! Bättre att du skriver utan att lägga upp bilder än att du inte skriver alls ;) Pöss!

    SvaraRadera

Kommentar: