söndag 9 januari 2011

Så mycket bättre...

Lilleman är så mycket bättre idag =) Natten har varit riktigt bra. Jag och Viggo sov i vår säng medan Marcus blev inskickad till Viggos rum. Blev så trängt. Tur att vi ställde in en extrasäng dit in. Den har används flitigt. Igår kväll ringde vi till sjukvårdsupplysning, (vad hade vi gjort utan dom, jag tror vi skulle kunna ha en egen sjuksyster där, hon hade kunnat jobba heltid för oss, haha) Nej, skämt o sido (säger man så?)dom är väldigt, väldigt bra. Känns tryggt att man kan ringa någon och fråga. Dom tyckte i alla fall att vi skulle åka ner till sjukhuset imorgon (läs idag)(många parenteser nu, haha)fick tid kl 9. Vi vaknade 8,45 hela familjen, så underbart att få sova ut, att få vakna av sig själv! Macke åkte i alla fall ner med honom och det visade sig vara ett virus bara. Och som sagt, han är betydligt bättre idag, buar och har sig. Igår kände vi inte igen honom, han var ganska medtagen tyckte jag. Han hade på kvällen 39,7. Stackars lille skrutt.

Nu sover han. Det är inget han tycker om att göra nu för tiden. (Nu när han varit sjuk då men)Eller ja, han sover gärna sådär 3 timmar ibland, men han vill INTE somna! Känns inte som den lille killen behöver sömn. Jag tror faktiskt att det får bli en sovning framöver för han. Annars vill han verkligen inte sova på kvällen. Är det elakt och egoistiskt tänkt?
Är han jättetrött på em och i behov av att sova, så får han ju självklart göra det. Jag är ingen tortyrmarodör ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: