lördag 8 januari 2011

Sjukstuga

japp...Här avlöser sjukäckelpellessjukdomarna varandra!! Är såå trött på att vi inte mår bra. Nu är det lillemans tur, eller otur, igen. Feber bara. Men ändå. Stackars liten. Som tur är så sover han en del, det ä ju den bästa medicinen.

Igår hade vi en jättemysig förmiddag hos Bästaste Kiki, Jag Sandra och alla kidsen. Barnen lekte jättebra ihop, liksom vi =)
Sen körde jag upp Ida till farmor för att sedan åka hem och lägga lilleman. DAgen innan hade ju varit ganska jobbig. En Ida som bara gnällde och en Viggo som inte ville sova. Både jag och Marcus var helt slut. Då är det UNDERBART att ha sina nära oxch kära så nära sig. Viggo sov i 3!! timmar! Jag läste i en timme, sov en timme och läste sen igen! Och bara njöt av tystnaden! Såå skönt!

Sen åkte jag, barnen och farmor o farfar till Råssbyn. Där bjöds det på Tacos. Behöver jag säga att det var gott!? Jävligt gott till och med =) Dock fick ju lillskrutt feber så vi åkte hem runt 21. Barnen somnade i bilen så de var bara att bära upp.
Jag la mig vid 21,30.
Åh, vilken tråkig läsning ser jag nu. Men sån är jag just nu. Tråkig ;-)

Pöss

1 kommentar:

  1. Stackars lille fisen, hoppas det går över snart! Och jag gillar läsa det du skriver, även det tråkiga :) Kram

    SvaraRadera

Kommentar: