måndag 18 april 2011

Jag tror att jag har bestämt mig.. Jag har funderat mycket på detta ett tag, att sluta lägga upp mitt liv på Intranätet. Jag känner att jag vill skriva om min vardag, skönt att få ventilera mina tankar ibland. Dock kanske inte till vem som helst. Jag menar, jag har ju ingen som helst aning om vem eller vilka som är här inne och läser, respektive snokar haha. Så. Därför har jag nu bestämt mig. Jag fortsätter att skriva. Men bara för de som jag vet vilka de är.
Så om ni vill fortsätta att läsa, skicka era mailadresser till mig på karingustaf@hotmail.com
Vem vet, jag kanske får fortsätta skriva endast för och till mig själv. Men må så vara..
Pöss

2 kommentarer:

  1. Har faktiskt gått i samma tankar att ha en låst blogg. Jag vill ju inte lägga upp foton i min nuvarande blogg och helst inte skriva om barnen heller... Ska följa ditt exempel och få tummen ur och skaffa en låst. Go Karin /Anna T

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha lösen!! =) Mailar dig! Kramar

    SvaraRadera

Kommentar: