torsdag 21 april 2011

Klarttt

Nu var det gjort! Vet inte om det funkar dock.. Men i så fall är ni en tapper liten skara. Vilket känns ganska bra. Kul att skriva blogg, men inte om man tänker på att vem som helst kan vara inne och läsa. För jag vet ju att folk (även jag själv) älskar att snoka. Var på krogen för ett tag sen, ja herregud, det var nog ganska länge sen tom, men i alla fall, där var det en som kom fram till mig, kommer inte ihåg vem, vet inte vad det kan ha berott på ;-)men hon visste, vad det nu var, efter´som hon hade läst det på min blogg! Jaha, men inte längre eftersom hon nog förmodligen inte kommer våga krypa fram ur sitt lilla skal och våga erkänna!!! Hihi, jag hade förmodligen gjort likadant. Jag tycker som sagt också om att "snoka"..
Nu orkar jag inte skriva mer.. så

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: