söndag 22 januari 2012

Impulsiv??

Jajjemen! Marcus driver med mig när jag säger: "En sån har jag alltid velat ha"
Haha! Men lite så är det faktiskt.. Inte alltid kanske. Men ofta sagt att det varit riktigt bra att ha någon typ sv sådan hemma.. Jag vet, man kan bara slänga på sig skorna och gå ut och gå.. Men detta är roligare! Inbillar jag mig ;-)

Blev i alla 20 min idag.. För HJÄLP vad det var jobbigt!! Mycket jobbigare än vad jag trodde.. Tänkte att, jamen en timme funkar väl.. HAHA, NOPE :-)

Men jag är glad för de 20. För som sagt, jobbigt..

Målet: 20 min varannan dag. Haha, vad ger ni mig?? En vecka? ;-)

3 kommentarer:

  1. Haha jag hade rätt;)
    Vi köpte en sån med för några veckor sen. Känner igen bilden..köpt den på köpsidorna på fejjan eller?

    SvaraRadera
  2. Haha, jasså ni med :-) Ja vi får se hur mycket den kommer användas.. Och visste
    den från Fejjan :-)
    Du, jag råkade sjabbla bort din inbjudan, kan du inte skicka en ny..
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja du det är ju så jädra jobbigt.. men skönt efteråt:)

    Det stod att du var en av mina läsare så bara du var inloggad på ditt googlekonto så borde du kunnat gå in på bloggen. Men strunt samma jag skickar en ny:)
    Välkommen! ;)
    Glöm inte kommentaren;)

    Förresten du har inte hittat en brun raggsocka som är Noels??

    Kram

    SvaraRadera

Kommentar: