lördag 21 januari 2012

Vilket klipp!

När jag och Ida var på Torp igår (nästan 3 timmar haha, galet..) så hittade vi slipsar till Macke och hans bestman. Har väl inte direkt letat efter det men ändå kollat lite om jag varit nånstans där de skulle kunna ha. Svårt, eftersom det är en specifik färg man letar efter..

Macke har en slips i garderoben som är helt rätt i färg. Men eftersom vi (läs jag, hihi) vill ha samma till dem både så kan det ju då såklart vara svårt att hitta en precis likadan..

Men. Hittade som sagt idag, var osäker på färgen men eftersom det var öppet köp vågade jag chansa. Och när jag kom hem och kollade på om dessa skulle funka, så var de näst identiska med den han redan hade :-) :-) Flyt!! Alltså, helt rätt färg.. Även då samma färg som den jag köpt till Viggo..

Bra där Karin! Tackar! :-)

Dessutom fanns det även sådana "näsdukar" som man har i bröstfickan på kavajen, som var precis som slipsen. Alltså. Vilket klipp vi gjorde! ;-)

Nej innan jag blir för uppe i just detta köp, säger jag hej för nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: