onsdag 18 januari 2012

Lolit!

Måste ju berätta!!
Fick ett mms tidigare idag från Jillsan, där hon visade upp en finfin klänning.
Hon hade gått in och kikat i en brudaffär nere i stan. Pratade med hon som hade den och försökte förklara i ungefär vad hon var ute efter... Då såg hon en klänning som hängde där, ungefär som den, sa hon. (tror det var så här, har ju fått det berättat för mig bara ;-))
I alla fall så provade hon den, och den passade. Jag och hon åkte ner senare och.......köpte den!! :-)

Även om det är ganska långt kvar så tycker jag att det känns så skönt! Att den är hittad menar jag. Även om det inte är dödsviktigt såklart med vilken klänning hon har så tycker jag ändå att det är viktigt att den passar med det som vi andra ska ha.. Man vet ju aldrig vad hon kan få för sig den där Jillsan, komma i neonorange eller nått :-)

Haha, ja jag hör hur det låter. Men jag gifter mig bara en gång (hoppas jag sannerligen) så visst är det noga att det matchar ;-)

Nä nu känner jag att jag svamlar så nu e det dags att avrunda detta lilla inlägg, sjunde idag eller?! Haha

Pöss och natti


Tjusiga brides & bridesmaids :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: