torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Idag har jag fått pluggat en del, vet dock inte hur mycket som gick in av det jag läste men det är ett senare problem haha.

Vi har återigen blivit bjudna på middag hos Mackes farmor och farfar :-) Jag och barnen hann även med lite lek på lekplatsen utanför när Macke masserade. Efter det drog hela familjen till Friskis där jag (jag vet, jag fortsatte att chocka kroppen haha) och Ida tränade. Jag kommer förmodligen inte kunna gå imorgon..

Nu sover barnen och M tränar. Jag ska endast sitta/ligga i soffan ikväll :-)

Pöss

2 kommentarer:

  1. Åå tränar du med på Friskis?
    Jag ska med syrran dit i helgen några provggr så får jag se om det blir ett kort sen.
    Leia fick plats på gympan på kropps så hon börjar imorgon eftermiddag:)

    Ses imorgon!

    SvaraRadera
  2. Härligt kämpat Karin! :) Men om du inte kan gå så e du ju väl värd att ta de lugnt idag för då körde du ju hårt ;)

    SvaraRadera

Kommentar: