tisdag 31 januari 2012

Skola hela långa dagen

Men vad gör det när man har så kul :-)

Min motivation just nu när det gäller bloggandet märker ni kanske har dalat en del.. Har faktisk ingen direkt lust.. Men det kanske kommer tillbaks snart..

Imorgon firar jag tre veckor utan godis, och då menar jag GODIS.. Ska nog försöka med det där andra också, drickan alltså.. Men vi får se, kan ju inte sluta leva helt ;-) Är i alla fall MYCKET stolt över mig själv!!

Nu ska jag plugga lite, är väl sisådär med motivationen där med ikväll tyvärr..

Här ser ni dagens godis..
Imorgon ska jag snaska på lite nötter istället som inhandlades idag :-)

Pöss

2 kommentarer:

  1. Drickan? Visste inte att du hade problem med spriten? ( hehe )

    SvaraRadera
  2. Efter helgen e allt möjligt Fia ;-)

    SvaraRadera

Kommentar: