onsdag 1 februari 2012

Onsdag

Har varit i skolan idag igen, och Oj vad effektiva vi varit (dock en del flumm också) med andra ord, haft väldans roligt. Tack tjejer :-)

Imorgon hade jag planerat att sy nya gardiner till vardagsrummet (konstigt namn på ett rum egentligen, haha) men i alla fall, nya gardiner. Kom på lite spontant i måndags på lunchen att nya gardiner, det var väl änna dags :-)

Japp, hittade genast ett tyg jag tyckte om. (Ska väl kanske erkänna att jag först såg ett tag jag ville ha, men när det fattades ca 20 cm på den sista rullen, kom jag på att det faktiskt fanns ett annat. Detta nya var givetvis MYCKET snyggare ;-))

I alla fall.. Detta inhandlades och skulle sys på torsdag. Kunde i vanlig ordning inte hålla mig..

Mycket nöjd e jag :-)

Nu sängen.. Pöss

Tjuvkik på tyget ;-)

1 kommentar:

Kommentar: