tisdag 31 augusti 2010

Vad ska man säga?

Riktigt härlig dag idag! Är så underbart när solen skiner!
Blev en sväng till öppna och sen efter att vi hämtat Ida och varit på lekplatsen en stund, gick vi för att hämta Idas kompis Milla på sitt dagis..
Är så underbart att de har varandra. När dom leker kan de bli riktigt ovänner, men oj vad dom också är fina vänner! Känns skönt att de har varandra! Precis som jag har min kompis Jillsan bredvid mig ;-)

Herrarna var på jobb ikväll/natt så Jill föreslog en tjejtacomyskväll.. Det är man ju inte sen att tacka ja till.. (Viggo fick lite dispans) Det var såå gott! Kan man tröttna på Tacos??

Och så nu är jag lagt barnen, som för övrigt gick SÅ JÄVLA BRA ;-), så satte jag mig och tittade på Biggest Loser. Jag gillar verkligen det programmet!
(Känsliga läsare bör inte läsa nästa mening...) Jag har gjort kladdkaka! Ja du läste rätt.. Jag tittade på Biggest loser och blev sugen på Kladdkaka! Får man det? Bli sugen på KAKA menar jag..när man kollar på Biggest loser!! Jaja, skadan är nu skedd. Det pep precis ute från köket. Hm, får se om jag verkligen ska smaka, eller kanske vänta till imorgon, och bjuda hi någon. Det ser lite bättre ut menar jag. Någon som är sugen?

KRAM


Såhär kan man se ut när man ätit för många Kladdkakor :-)

1 kommentar:

  1. Hahahah vad go du är. Biggest Loser och kladdkaka låter som en perfekt kombination. Hade gärna kommit och ätit av den och fått en Karin dos, men idag ska jag vara en duktig mamma och baka tårta och grejjer för lilla prinsen fyller 3!!! i morgon. Vart tog tiden vägen? kram

    SvaraRadera

Kommentar: